Польські автоперевізники об’єднуються під маркою Polonus Partner і спробують конкурувати з німцями

koalicija pereviznykiv

Polonus розпочав процес інтеграції польських автоперевізників під спільною маркою Polonus Partner. Коаліція запропонує подорожнім 50 внутрішніх автобусних маршрутів, які поєднають між собою 250 населених пунктів Польщі, а лінії будуть обслуговувати 130 автобусів, розповів виданню tvn24bis.pl, виконавчий директор Polonus Пьотр Погоновській. Ініціативу патронує міністерство інфраструктури, в рамках загальнодержавної ініціативи #ŁączymyPolskę.

До складу коаліції перевізників уже увійшли: Polonus з мазовецького воєводства, Żak Express — підляське воєводство, PKS Elbląg — вармінсько-мазурське, Contbus i GardenExpress – любельське воєводство, а також NEOBUS i AlbatrosBUS з підкарпатського воєводства. Та на цьому коаліція не планує обмежуватися і вже зараз декларує якнайшвидшу появу в спілці PKS Szczecin.

Партнерська коаліція ставить за мету заохотити клієнтів до користування з перевірених національних перевізників. А співпраця розпочинається з промоційної кампанії з продажу 10 тисяч білетів дешевших на половину.

Пропозиція Polonus Partner полягає у спільній організації та продажу білетів, а також подальше обслуговування поїздок, зарезервованих у межах однієї трансакції й одної оплати.

Перевагою для пасажирів має стати не лише більша вигода та економія часу, але й грошей (так твердять коаліціанти). Купити квитки вже можна на сторінці PolonusPartner.pl і на інтернет-сервісах партнерів.

На всі білети також поширюватиметься програма лояльності, учасники котрої будуть отримувати повернення 5 відсотків від кожної трансакції, аби пізніше виміняти зібрані пункти на знижки або безкоштовні подорожі країною.

Коаліція польських перевізників це виклик кинутий німецькому FlixBus, який наприкінці грудня минулого року оголосив про фактичне поглинання Polski Bus. На сьогодні FlixBus – це найбільший автоперевізник в Європі, що пропонує понад 200 тисяч міжнародних рейсів до 1400 міст у 26 країнах. І перевозить загалом 40 млн пасажирів у рік.

Варто відзначити, що “виклик” доволі скромний, і за кількістю пропозицій, за зручністю (пересадки) і за ціною, що в польського перевізника вища. Та поки діє промоакція на 10 тисяч білетів, вартість поїздки може бути привабливою. Та варто поквапитися, адже акція триватиме тільки чотири дні з 12 по 15 червня. При чому поширюється на подорожі до кінця місяця.

Фото /fly4free.pl/

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Tags:
0 коментарів

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Ви можете відправити нам по електронній пошті ваше запитаня, і ми зв'яжемося з вами, як можна швидше.

Sending

Увійдіть за допомогою облікових даних

or    

Забули свої дані?

Create Account

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: