Залізничні вокзали в Україні модернізують використовуючи польський досвід

hmel-sopot

„Зліва – вокзал в Хмельницькому, а праворуч – вокзал польського містечка Сопот, в якому проживає 36 тисяч людей. Попри разючу різницю у зовнішньому вигляді, об’єднує ці два місця проста концепція – державно-приватне партнерство” – про це на своїй сторінці в мережі Facebook написав Перший віце-прем’єр-міністр України та міністр економічного розвитку та торгівлі Степан Кубів.

Читайте також: До кінця року в Україні запустять систему відеофіксації порушень – міністр МВС

За даними українського чиновника, у 2013 році міська влада Сопота та Польська залізниця уклали договір ДПП, в рамках якого Балтійська інвестиційна група модернізувала вокзал та прилеглі території. Хмельницький-Пасажирський в свою чергу може стати першим проектом ДПП для Укрзалізниці. Як наголошує урядовець, УЗ та її керівник Євген Кравцов уже звернулися до Мінекономрозвитку з пропозицію щодо підготовки пілотних проектів ДПП з реконструкції вокзалів залізничних станцій.

Згідно з аналізом, з-понад 1300 вокзалів, які працюють в Україні, 60 мають високий інвестиційний потенціал. Хмельницький-Пасажирський один з них. Це великий, регіональний вокзал з високою пропускною здатністю. Але тут вже понад 35 років не проводилась реконструкція.
„Модернізація залізничного вокзалу в Хмельницькому – один з довгострокових пріоритетів Укрзалізниці. Водночас, як показує світовий досвід, залучення приватного партнера до модернізації об’єктів інфраструктури – виграшна ідея. З одного боку, приватні інвестиції дозволяють зберегти бюджетні кошти та уникнути корупційних ризиків при реалізації проекту, з іншого боку компанія-партнер продовжить розвивати вокзал та прилеглі території і після реконструкції. Це важливо не лише з точки зору комфорту та естетики, але і розвитку Хмельницького як логістичного хабу Західної України” – наголошує перший віце-прем’єр-міністр.

Читайте також: Картка мігранта, внески до “Фонду добробуту” та єдиний реєстр заробітчан – пропозиція українських нардепів

Він також зазначив, що спільно з міністром інфраструктури Володимиром Омеляном повністю підтримує ініціативу реконструкції ряду вокзалів із залученням приватного партнера.

Читайте також: Український прем’єр знає як повернути заробітчан в Україну

Тож в уряді розпочинають роботу над підготовкою техніко-економічного обґрунтування, яке дозволить залучити найкращих приватних партнерів. Щоправда, потрібно ще домогтися ухвалення законопроекту “Про концесії”, який дозволить провести конкурс щодо пошуку партнера на більш прозорих та рівних умовах.

Реалізація проекту з модернізації вокзалів мала б розпочатись у 2020 році.

Фото зі сторінки Степана Кубіва у Facebook


Tags:

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 коментарів

Залишити відповідь

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Ви можете відправити нам по електронній пошті ваше запитаня, і ми зв'яжемося з вами, як можна швидше.

Sending

Увійдіть за допомогою облікових даних

or    

Забули свої дані?

Create Account

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: