Гіганти торгівлі в Польщі розуміють важливість українських працівників

market

Президент групи Eurocash Луїс Амарал у розмові з англійським економічним виданням “Financial Times” зазначив, що Польща, якщо має бажання витримати конкуренцію та втримати високий темп економічного розвитку, повинна спростити наявні міграційні приписи. Як нагадує tvn24bis.pl, Eurocash володіє між іншим такими торговими мережами, як Lewiatan, Groszek, abc i Delikatesy Centrum, а також салонів преси inmedio й гуртівні Cash & Carry.

Читайте також: 7 проблем, з якими стикаються українські працівники у Польщі

Президент компанії вважає, що труднощі з набором нових працівників “це найбільша проблема” в його галузі, а її наслідком є збільшення вартості  праці, що у свою чергу відбивається на цінниках продуктів доступних на ринку. На переконання бізнесмена “поляки не будуть мати більше дітей(найближчим часом аби вплинути на ситуацію на ринку праці), а відтак проблема структуральна”.

У свою чергу видання “Financial Times” нагадує, що з 2014 року до Польщі іммігрували “сотні тисяч” українців, називаючи це “однією з найбільших і водночас найменш помічених європейських міграцій останніх років”. Попри це, згідно з даними Євростату, аж 48 відсотків промислових фірм скаржаться на нестачу працівників.

Читайте також: Податкова війна за голоси поляків. Що з того українським заробітчанам?

Керманич Eurocash вважає, що зміна наявного міграційного законодавства дозволила б виправити ситуацію. Головним мінусом наявних приписів на думку бізнесмена є те, що українці мають роботу в Польщі на підставі короткотермінових реєстрацій зроблених на основі заяв роботодавців, що дає їм право працювати лише шість або дев’ять місяців протягом року. Тож “дуже важливо, аби українці не повинні були б повертатися в Україну що шість місяців. Ми повинні мати стабільність, а не балаган, до якого власне й спричиняється постійна ротація, або ж часті виїзди працівників” – зазначив пан Амарал і наголосив, що будь-яка нестача працівників в магазинах чи на складах згодом відбивається на ціні продукції.

Читайте також: Робота в Польщі: За останні 5 років кількість українських заробітчан в Польщі зросла вп’ятеро

Важливість на польському ринку праці українців усвідомлює і найбільша торгова мережа в Польщі, що належить до португальського Jeronimo Martins – Biedronka. На своїй інтернет-сторінці компанія вже давно розміщує інформацію українською для охочих працювати в торговій мережі, водночас працює й інфолінія українською мовою. А вже тиждень як з’явилися рекламні ролики, що роз’яснюють чому варто пов’язати своє професійне майбутнє з цією торговою мережею. Автори роликів прагнуть показати “людяність і порядність” роботодавця, що може добре спрацювати, адже як розповідала Наша Польща, один з факторів, який впливає на бажання українців змінити Польщу на іншу країну для заробітків, це непорядність роботодавців.

Відтак у проморолику така собі human stories (людська історія) працівниці мережі. Молода дівчина розповідає про свої причини приїзду до Польщі(заробити на весілля) та свої взаємостосунки з торговою мережею (допомога в оформленні карти побиту, приязна атмосфера в магазині та бонуси в разі залучення нових працівників). Усе це вкрай важливо для кожного заробітчанина, адже ані поляк у Великобританії, ані українець у Польщі не зносить, зверхнього до себе ставлення.

Фото ілюстративне


Tags:

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 коментарів

Залишити відповідь

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Ви можете відправити нам по електронній пошті ваше запитаня, і ми зв'яжемося з вами, як можна швидше.

Sending

Увійдіть за допомогою облікових даних

or    

Забули свої дані?

Create Account

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: