“Рекордсмен” затриманий на кордоні мав 80 фото з радарів за порушення швидкості в Польщі

fotoradar

Перевищення швидкісного режиму залишається в Польщі одним з основних видів порушення правил дорожнього руху, що доволі часто призводить до трагічних наслідків. До боротьби з прихильниками “проїхатися з вітерцем” польськими дорогами віддавна залучають техніку, тобто фоторадари. Щоправда, ті, що є сьогодні, працюють вже давно й суттєво застаріли, про місця їхнього знаходження систематично водії попереджають одне одного завдяки радіостанціям, а, навіть, коли доходить до фіксації порушення — то або фотографія не вдала, то стягнути штраф виявляється не так і просто. Про усе це в інтерв’ю газеті Dziennik Gazeta Prawna розповів головний інспектор дорожнього руху Алвін Гаядхур, про що повідомляє сайт forsal.pl.

Читайте також: Затягування справ і обслуговування поза чергою. Питанням легалізації іноземців зацікавилися антикорупціонери.

За словами чиновника, проблема стягнення штрафів насправді суттєва та він сподівається, що після збільшення минулого року штату працівників її вдасться мінімізувати. Поки ж, доволі часто стається так, що зроблене фото не дозволяє ідентифікувати водія. Крім того, можуть то бути привілейовані транспортні засоби, або ж за кермом може перебувати водій-іноземець, серед іншого і з третіх країн.

На сьогодні, прикордонна служба мала б у цьому питанні співпрацювати з головною інспекцією дорожнього руху Польщі й отримувати інформацію з загальної бази даних CANARD і власне при огляді на східному кордоні країни, зокрема й на польсько-українській ділянці, перевіряти, чи немає часом водій заборгованостей зі сплати штрафів. Однак, з того, що розповів виданню головний дорожній інспектор Польщі, можна зробити припущення, що система ця працює недосконало. На сьогодні, контролю найчастіше піддаються професійні водії, котрі транзитом перетинають Польщу. Щоправда, для цього інспектори головної дорожньої інспекції приїжджають на пункти пропуску, на яких відбувається оформлення вантажівок, і під час традиційного контролю, котрий проводять інспектори з воєводських управлінь, інспектори з головного управління дорожнього руху перевіряють, чи конкретна вантажівка не зазначена в системі. Власне у такий, доволі архаїчний спосіб, затримали вантажівку, водій котрої перевищив у Польщі швидкісний режим 80 разів, що власне зафіксували фоторадари. Водій транспортного засобу на місці був покараний штрафом за десяток порушень, оскільки інші вже були протерміновані. Раніше такого контролю не було взагалі, а запровадили його на кордоні з 2017 року. Тож професійні водії уже знають, що такі перевірки відбуваються і покарання за перевищення швидкості уникати стає важче.

Читайте також: Спікер Сейму Польщі подав у відставку після скандалу з авіаперельотами

Ну а вже з ІІІ кварталу 2020 року в Польщі мають з’явитися нові фоторадари. При дорогах планують розмістити понад 600 нових приладів. Поки ж триває робота над визначенням ділянок, на яких встановлять “обновки”, придбання і встановлення яких буде частково профінансовано з бюджету ЄС.

Читайте також: Небажання сортувати сміття вдарить по кишені. Президент Польщі підписав відповідний закон

За словами головного інспектора дорожнього руху Польщі, нове обладнання з’явиться в найбільш аварійних місцях, там де вже доходило до трагічних випадків. 100 радарів встановлять у нових локаціях. З них 39 це прилади для виміру середньої швидкості на певному відрізку, 26 це стаціонарні фоторадари, ще 35 приладів — реєстратори проїзду на червоне світло, серед яких 5 таких, які вперше встановлять на залізничних переїздах. Окрім того, 247 радарів замінять своїх найстарших з 500 “побратимів”, які досі працюють на дорогах і вже вичерпали свій ресурс. Перші нові реєстратори швидкості мають з’явитися при дорогах в ІІІ кварталі 2020 року. Заміна найстарших радарів на нові запланована на ІІІ квартал 2021 року. Загалом на дорогах постане 600 нових приладів.

Ну і для порівняння. На дорогах Італії за поведінкою водіїв пильно стежить 6 тисяч приладів, у Великобританії — приблизно 5,5 тисяч, у Німеччині — щось коло 4 тисяч, а у Франції — понад 2,6 тис. А відтак кількість радарів у Польщі є порівняно малою. Водночас соціальні виплати внаслідок дорожніх випадків у Польщі оцінюють у близько 49 млрд злотих у рік.

Фото ілюстративне


Tags:
0 коментарів

Залишити відповідь

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Ви можете відправити нам по електронній пошті ваше запитаня, і ми зв'яжемося з вами, як можна швидше.

Sending

Увійдіть за допомогою облікових даних

or    

Забули свої дані?

Create Account